DUNA CUP 2010

21.03.2010 22:35
Zúčastnili sme sa domáceho preteku
DUNA CUP vo Veľkej Pake v kategórii ZM.
Tentokrát som si vylosovala štartovné číslo 1, teda na štart som nastúpila hneď ráno, chvíľku po losovaní.
 
Rozhodca: Martin Kozárek
Figurant: Jozef Vaško
 
Doplatila som na nedostatočnú pripravenosť, keďže som sa poslušnosti v poslednej dobe veľmi nevenovala, získali sme 42 bodov. Bol však pochválený krásny prejav pri chôdzi, čo ma samozrejme teší:)
 
Za obranu sme získali 44 bodov. Neobehla prvú plentu (5 bodov) a bod dole za horšiu orientáciu pri dobehnutí do plenty.
 
 
 
Pretek bol veľmi dobre zorganizovaný, mali sme početné publikum, bolo prihlásených vyše 30 pretekárov v kategóriách ZM, SVV1 a IPO1.
Okolo obeda bola vyhodnotená súťaž o najkrajšieho psíka súťaže.
 
 
Celkovo sme skončili na 6. mieste
a v kategórii
mládež som obsadila 2. miesto
 
 
Z tohto dňa som si odniesla novú skúsenosť, zážitky a ponaučenie do budúcna, že tréningom treba venovať viac pozornosti:)